Keçiboynuzunu Neden Tüketmeliyiz?

A, B ve E vitaminleri ile bol miktarda potasyum, kalsiyum ve fosfor içerir. Keçiboynuzu ve pekmezi yüksek besin değeri ile özellikle zayıflık çekenlere ve gelişim çağındaki çocuklara oldukça faydalı bir besindir.

Keçiboynuzunun hem meyvesi hem pekmez olarak tüketilmesi kış aylarında çok faydalıdır. 

Keçiboynuzu aynı zamanda gribal enfeksiyonlara ve üşütmeden kaynaklanan hastalıklara karşı da etkili bir besin kaynağıdır. Özellikle önemli bir antioksidan olması çok geniş bir yelpazede metabolizmaya hastalıklarla mücadelede yardımcı olur. İşte Keçiboynuzunu tüketmemiz için faydaları;

* Sindirim Sistemine Yardımcı Olur

* İshale Karşı Etkilidir

* Akciğer Kanserinden Korur

* Hasarlı Hücreleri Onarır

* Alerjik Hastalıklara Karşı Korur

* Astım ve Bronşit Hastalıklarına Karşı Etkilidir 

* Gribe ve Öksürüğe İyi Gelir 

* Kemik Erimesine Karşı Korur  

* Sinir Sistemini Korur, Çocuklarda Zeka Geliştirici Özelliği Vardır

* Mideye Faydalıdır

* Kalp ve Damar Hastalıklarından Koruyucu Özelliği Vardır

Bir önceki yazımız olan Pratik Mercimek Köftesi Tarifi başlıklı makalemizde mercimekköftesi hakkında bilgiler verilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir